Van kire szavazni

A 4K! nekivág a választásoknak

Dunakeszin van kire szavazni!

2014.01.14. 11:49

Nagy Nándor vagyok, 1978-ban születtem Vácott. Az Apor Vilmos Katolikus Főiskolán végeztem Vallástudomány szakon, újságíróként és fotósként is dolgoztamKözéleti tapasztalatomat Nógrádkövesd önkormányzatában az Integrált Közösségi és Szolgáltató Terek (IKSZT) vezetőjeként szereztem.

Pest megye 5. számú választókerületében indulok jelöltként, ahol az életminőség javítása érdekében elsősorban a helyi és regionális közlekedést kell javítani, hogy az itt élők gond nélkül eljuthassanak munkahelyükre, emellett pedig el kell érni, hogy ne csak papíron, hanem a valóságban is növekedjen az óvodai férőhelyek száma. Ösztönözni kell a kiskertek, közösségi kertek és a kistermelők tevékenységét, helyi termelői piacok létrehozásával és támogatásával.

Azért indulok a 4K! jelöltjeként, mert ez az egyetlen új párt, amelyik valóban változást akar hozni ebbe az országba. Nem vagyok politikus, ugyanolyan hétköznapi ember vagyok, mint azok, akiknek segíteni akarunk a programunk képviseletével.

2014. április 6-án ne maradj otthon, és ne szavazz a kisebbik rosszra!

Támogasd a valódi változást!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vankireszavazni.blog.hu/api/trackback/id/tr875871297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása